090603

Tjenamittbena!

Idag är det onsdag. Skolan var helt okej idag, gick otroligt snabbt. Onsdagar som brukar vara så sega. Just nu så har det precis regnat som bara den! Jag som vill ha värme och sol..

Idag ska jag sitta vid datorn en liten stund, plugga till ett prov imon, kolla på tv, plocka undan på rummet och kanske om jag hinner uppdatera bloggen! Men jag är inte riktigt hundra, så var inte för spända. + att imon så avslutar min frågestund. har ännu inte fått några frågor..


H a n n a m e d s i t t p a r a p l y ! : )


everything has changed

Som ni kanske märker så har jag helt ny design! Otroligt fin är den tycker jag. :)


pictures




090602

Nu är jag hemkommen från skolan! Hade biptest på gympan, mycket jobbigt måste jag säga! Menmen, jag hade tänkt att ut och gå ikväll. Men som vanligt så blir det alltid ändrade planer..

Blev dock lite (mycket) deppig när jag såg att sommarvärmen skulle försvinna idag! Det ska bli regn imon och resten av veckan. Får hålla tummarna! Vill verkligen inte ha regn på fredag, lördag eller söndag! Vad jag ska göra, det får ni veta senare. Så nu har ni något att fundera på.



Take Care! :)♥

falskt leende på läpparna.















































j a g ä l s k a r d e j b ä s t e v ä n ! ♥


Klockan är 22:07
Jag är inte ett dugg trött, men jag måste sova
Jag har inte valt kläder till skolan ännu
Jag har så stor lust att blogga

Ahja, får nog ändå ta och gå och lägga mej! Somnar väl i skolan annars.

Take care!

Thats the way ahaha, i like it ahaha

Nu ska jag kolla på film, kanske flera. Är så varm så jag dör, har nog solat för mycket..

Får bli ett avslutningskort på min bästevän Isabell J! ♥



Take care, så hörs vi imon sötissar. :)


f-ö-r-s-t-a-j-u-n-i


E t t   a v   k o r t e n   s o m   j a g   f o t a t   : )

Första juni! Bara tolv dagar kvar till skolavslutningen. Gud vad man längtar måste jag säga! År tvåtusennio har gått mega snabbt! Och sommarn är redan här..

Jag har blivit bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun! Och det gillar vi mycket! Men jag ska sola ännu mera, så jag blir riktigt brun till skolavslutningen åså. Dagen har spenderats hemma med Isabell St, Isabell J, Hanna och Venera. Måste säga att det har varit en toppen måndag! + att vi slapp gympan i skolan idag för vi hade trippelboll!

Nu ska jag ta och läsa bloggar.
Take care! :)

RSS 2.0