090603

Tjenamittbena!

Idag är det onsdag. Skolan var helt okej idag, gick otroligt snabbt. Onsdagar som brukar vara så sega. Just nu så har det precis regnat som bara den! Jag som vill ha värme och sol..

Idag ska jag sitta vid datorn en liten stund, plugga till ett prov imon, kolla på tv, plocka undan på rummet och kanske om jag hinner uppdatera bloggen! Men jag är inte riktigt hundra, så var inte för spända. + att imon så avslutar min frågestund. har ännu inte fått några frågor..


H a n n a m e d s i t t p a r a p l y ! : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

ful

2009-06-14 @ 21:01:08
Postat av: Bea

fuck you anonym! hanna är inte ful! :@

2009-06-27 @ 15:41:29
URL: http://bbeasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0