jag måste plugga!



usch! fy på mig! gud vad jag har varit dålig på att uppdatera, måste bättra mig!

förlåt, men jag måste ta tag i läxorna ikväll, så detta blir kanske bara inlägget för idag. har nämligen ett prov i matte imon. och det måste jag klara! så det är nog dags för mig att sätta igång och öva. inte så superbra att öva såhär sent, menmen...

ni får ju inte glömma er att anmäla er till min fototävling! läs bara i inlägget här under, det är ju inte alls många som anmält sig, jätte synd. men hoppas att ni hinner anmäla er till tisdag! för mera info, läs inlägget här under.

förlåt för dålig uppdatering och tråkigt inlägg!
take care, så hörs vi kanske senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0