myskväll with mami!


idag får det bli en egopix på mig.. inga nya kort idag.

denna torsdagen har varit den tråkigaste ever. har bara suttit och degat framför datorn! ingen kompis har haft tid att va idag.. skulle stuckit upp till stallet, men det började spöregna så det fick jag hoppa över. så typiskt, för jag saknar hästarna så mycket..
- idag så hade vi so prov. historia. har absolut ingenaning om vad jag får på provet. om jag ska vara ärlig så får jag nog bara godkännt. om jag har riktig otur så får jag ig! och det vill jag inte ha, men jag får hålla tummarna. hehe!

ikväll så blir det att ha myskväll med mamma. åker till pappa imon, så får inte träffa min älskade mamma på en hel vecka!

jag vet, supertråkigt inlägg. men det är bara att uppdatera om något skulle klämma in!
take care! :)

Kommentarer
Postat av: smäm

härlig bild!

2009-05-29 @ 00:24:57
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0